Założyliśmy Sunoger, ponieważ wierzymy, że każdy powtarzalny proces może zostać zautomatyzowany!
W Sunoger wierzymy, że każdy powtarzalny proces można zautomatyzować, oszczędzając czas i zasoby!
Firmy często borykają się z koniecznością wykonywania powtarzalnych zadań, takich jak brak automatyzacji arkuszy kalkulacyjnych, fakturowania, czy generowania dokumentów i raportów. Wiele zadań nadal wykonywanych jest ręcznie, co pochłania godziny pracy i zwiększa ryzyko błędów wraz z rozwojem firmy.
Wierzymy że, każdy powtarzalny proces może zostać ułatwiony jak i zautomatyzowany!
Usprawnić każdy powtarzalny proces abyś mógł zaoszczędzić jak najwięcej czasu i zwiększać efektywność działań.
Business Manager, TheWidlarz Group
Szukałam rozwiązania do sprzedaży subskrypcji online. Sunoger błyskawicznie stworzył dla mnie idealny sklep! Teraz sprzedaż moich poradników jest w pełni zautomatyzowana, a klienci mogą łatwo kupować i pobierać materiały.
Health & Fitness Coach
Gdy miałem okazję pracować z Kamilem Kołeckim i jego firmą Sunoger, byłem pod ogromnym wrażeniem ich znajomości automatyzacji i umiejętności pracy z Excelem i Arkuszami Google. Co mnie najbardziej zaskoczyło, to umiejętności Kamila w obsłudze Make.com – to naprawdę rzadko spotykany poziom biegłości. Kamil nie tylko imponuje techniczną wiedzą, ale też profesjonalizmem, który przejawia się w każdym aspekcie jego pracy. Jego zdolność do przekształcania złożonych potrzeb biznesowych w skutecznie działające, zautomatyzowane procesy, sprawia, że współpraca z nim to czysta przyjemność. Bez wahania mogę polecić firmę Sunoger jako prawdziwych ekspertów, jeśli chcesz przekonać się jak automatyzacja procesów i zarządzanie danymi może usprawnić Twoją pracę.
CEO, DreamStorm Studios
Masz pytania? Mamy odpowiedzi!
Wszystkie powtarzalne zadania, które można wpasować w schemat. Łap kilka podpowiedzi ale pamiętaj, że ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia!
● łatwe zarządzanie: dashboardy podsumowujące projekty, wyposażone w przypomnienia i automatyczny mailing;
● generowanie dokumentów: umów, faktur, ofert, raportów;
● szybka księgowość: automatyczne zaciąganie stawek, przeliczanie urlopów, poręczne powiadomienia, zintegrowane pobieranie i sortowanie faktur;
● sprawne kadry: przejrzyste przyznawanie urlopów, prostsze odbieranie i zdawanie sprzętu, a także zgłaszanie usterek, bot odpowiadający na FAQ pracowników 🙂
Nie planujemy wdrażać u Ciebie systemu-kombajnu, którego ogarnięcie zajmie pół roku. Do naszych rozwiązań automatyzujących wykorzystujemy zazwyczaj Excela i Arkusze Google. Korzystasz z narzędzi takich jak: Airtable, Slack, Google Tools, Make (Integromat), Zapier, Clickup, Clockify, Miro, Toggle i podobnych? Fajnie! Zachowaj w tych narzędziach swoje dane, a my zintegrujemy z nimi Twoją automatyzację.
Dla każdego, kto rozwija swój biznes lub jest częścią większej organizacji. Z doświadczenia wiemy, że lepiej automatyzować wcześniej, niż później 🙂Twórz, rozwijaj, eksperymentuj w pracy – automaty zrobią resztę.
Weźmy na przykład generator dokumentów (umów), którego demo możesz zobaczyć powyżej. Kopiujesz dane pracownika lub klienta do Excela. Stamtąd jednym kliknięciem wprowadzane są do dokumentu, który od razu zapisywany jest w wybranym przez Ciebie folderze. Minuta pracy – to dokładnie tyle ile potrzeba na znalezienie odpowiedniego dokumentu i skopiowanie go. Nie wliczając w to ręcznego uzupełniania danych, które zajmuje znacznie więcej czasu – z naszych obliczeń nawet o 90% 📈
Wykonując ręcznie powtarzalną pracę łatwo coś pomieszać. Dzięki sprytnym systemom sprawdzania poprawności danych unikamy literówek, pomyłek, pominięć. Jeśli masz 5 opcji do wyboru to lepiej wybrać je z listy, zamiast wpisywać ręcznie, prawda? 🙂
Oczywiście, że możesz. Ale zajmie to znacznie więcej Twojego czasu i pracy. Znamy wiele różnych metod i narzędzi do automatyzacji. Spojrzymy z zewnątrz na Twoje procesy i wesprzemy w wyborze optymalnych rozwiązań. Personalizacja przewyższa natomiast funkcjonalność darmowych czy subskrypcyjnych narzędzi, stworzonych pod statystycznego klienta.
Współpracowaliśmy z Sunoger w zakresie automatyzacji procesów administracyjnych. Był to jeden z ważniejszych kroków naszej firmy w kierunku oszczędzania czasu i ułatwiania codziennej pracy. Kamil towarzyszył nam od momentu badania potrzeb i zbierania wymagań, aż po dobór optymalnych rozwiązań i utrzymanie stworzonych narzędzi. Bez jego pomocy nie mielibyśmy nawet pojęcia, że niektóre z usprawnień są możliwe.