Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci odkryć potencjał automatyzacji procesów. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i znajdźmy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Napisz do nas i dowiedz się, jak możemy wspólnie zoptymalizować Twoje procesy, oszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy. Jesteśmy tu, by wspierać Twój rozwój.
ul. Okrężna 8, 44-100 Gliwice
Masz pytania? Mamy odpowiedzi!
Wszystkie powtarzalne zadania, które można wpasować w schemat. Łap kilka podpowiedzi ale pamiętaj, że ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia!
● generowanie dokumentów: umów, faktur, ofert, raportów;
● szybka księgowość: automatyczne zaciąganie stawek, przeliczanie urlopów, poręczne powiadomienia, zintegrowane pobieranie i sortowanie faktur;
● sprawne kadry: przejrzyste przyznawanie urlopów, prostsze odbieranie i zdawanie sprzętu, a także zgłaszanie usterek, bot odpowiadający na FAQ pracowników 🙂
● łatwe zarządzanie: dashboardy podsumowujące projekty, wyposażone w przypomnienia i automatyczny mailing;
Nie planujemy wdrażać u Ciebie systemu-kombajnu, którego ogarnięcie zajmie pół roku. Do naszych rozwiązań automatyzujących wykorzystujemy zazwyczaj Excela i Arkusze Google. Korzystasz z narzędzi takich jak: Airtable, Slack, Google Tools, Make (Integromat), Zapier, Clickup, Clockify, Miro, Toggle i podobnych? Fajnie! Zachowaj w tych narzędziach swoje dane, a my zintegrujemy z nimi Twoją automatyzację.
Dla każdego, kto rozwija swój biznes lub jest częścią większej organizacji. Z doświadczenia wiemy, że lepiej automatyzować wcześniej, niż później 🙂Twórz, rozwijaj, eksperymentuj w pracy – automaty zrobią resztę.
Weźmy na przykład generator dokumentów (umów), którego demo możesz zobaczyć powyżej. Kopiujesz dane pracownika lub klienta do Excela. Stamtąd jednym kliknięciem wprowadzane są do dokumentu, który od razu zapisywany jest w wybranym przez Ciebie folderze. Minuta pracy – to dokładnie tyle ile potrzeba na znalezienie odpowiedniego dokumentu i skopiowanie go. Nie wliczając w to ręcznego uzupełniania danych, które zajmuje znacznie więcej czasu – z naszych obliczeń nawet o 90% 📈
Wykonując ręcznie powtarzalną pracę łatwo coś pomieszać. Dzięki sprytnym systemom sprawdzania poprawności danych unikamy literówek, pomyłek, pominięć. Jeśli masz 5 opcji do wyboru to lepiej wybrać je z listy, zamiast wpisywać ręcznie, prawda? 🙂