Odkryj możliwości automatyzacji procesów, które odciążą Cię z monotonnych zadań, pozwolą zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy. Twój biznes może działać sprawniej – zaczynamy?
Nie trać energii na powtarzalne czynności. Dzięki spersonalizowanej automatyzacji możesz skupić się na kluczowych zadaniach, rozwijać biznes i cieszyć się większą swobodą w pracy.
Tworzymy spersonalizowane strategie automatyzacji procesów, które są dopasowane do celów Twojego biznesu, specyfiki branży i potrzeb rynku. Dzięki temu Twoja firma działa efektywniej i z większą precyzją.
Automatyzacja pozwala na wykonywanie powtarzalnych zadań szybciej i dokładniej niż w przypadku ręcznej pracy.
Dzięki automatyzacji firmy mogą przyspieszyć procesy i czasy realizacji zamówień, co znacząco redukuje związane z tym koszty.
Szybsza obsługa zamówień i odpowiedzi na zapytania podnoszą satysfakcję klientów.
Automatyzacja eliminuje błędy ludzkie, zapewniając dokładność w realizacji procesów i lepszą organizację danych.
Automatyzacja pozwala pracownikom skupić się na kreatywnych i wartościowych zadaniach.
Automatyzacja wspiera szybkie analizy danych, ułatwiając podejmowanie świadomych decyzji.
Automatyzacja umożliwia rozwój firmy, pozwalając obsługiwać większą liczbę klientów bez proporcjonalnego wzrostu kosztów i obciążenia zespołu.
Nasze systemy łatwo dostosowują się do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu.
Zastanawiasz się, jak najlepiej zautomatyzować procesy w swojej firmie? Darmowe narzędzia, subskrypcje czy własnoręczne rozwiązania? Każda opcja ma swoje plusy i minusy – wybierz świadomie.
Bezpłatne rozwiązania kuszą zerowym kosztem, ale ich brak integracji i konieczność przełączania się między systemami pochłaniają Twój czas i powodują frustrację.
Gotowe narzędzia są funkcjonalne, ale mogą być drogie. Wiele funkcji pozostaje niewykorzystanych, a aktualizacje nie zawsze spełniają Twoje oczekiwania.
Samodzielne tworzenie systemów pozwala na pełną kontrolę, ale wymaga czasu i zdobycia specjalistycznej wiedzy, aby stworzyć sprawnie działające rozwiązania.
Zamiast wybierać kompromisy, stwórz spersonalizowaną automatyzację z naszą pomocą. Zoptymalizujemy procesy i połączymy narzędzia, oszczędzając Twój czas i pieniądze.
Masz pytania? Mamy odpowiedzi!
Wszystkie powtarzalne zadania, które można wpasować w schemat. Łap kilka podpowiedzi ale pamiętaj, że ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia!
● generowanie dokumentów: umów, faktur, ofert, raportów;
● szybka księgowość: automatyczne zaciąganie stawek, przeliczanie urlopów, poręczne powiadomienia, zintegrowane pobieranie i sortowanie faktur;
● sprawne kadry: przejrzyste przyznawanie urlopów, prostsze odbieranie i zdawanie sprzętu, a także zgłaszanie usterek, bot odpowiadający na FAQ pracowników 🙂
● łatwe zarządzanie: dashboardy podsumowujące projekty, wyposażone w przypomnienia i automatyczny mailing;
Nie planujemy wdrażać u Ciebie systemu-kombajnu, którego ogarnięcie zajmie pół roku. Do naszych rozwiązań automatyzujących wykorzystujemy zazwyczaj Excela i Arkusze Google. Korzystasz z narzędzi takich jak: Airtable, Slack, Google Tools, Make (Integromat), Zapier, Clickup, Clockify, Miro, Toggle i podobnych? Fajnie! Zachowaj w tych narzędziach swoje dane, a my zintegrujemy z nimi Twoją automatyzację.
Dla każdego, kto rozwija swój biznes lub jest częścią większej organizacji. Z doświadczenia wiemy, że lepiej automatyzować wcześniej, niż później 🙂Twórz, rozwijaj, eksperymentuj w pracy – automaty zrobią resztę.
Weźmy na przykład generator dokumentów (umów), którego demo możesz zobaczyć powyżej. Kopiujesz dane pracownika lub klienta do Excela. Stamtąd jednym kliknięciem wprowadzane są do dokumentu, który od razu zapisywany jest w wybranym przez Ciebie folderze. Minuta pracy – to dokładnie tyle ile potrzeba na znalezienie odpowiedniego dokumentu i skopiowanie go. Nie wliczając w to ręcznego uzupełniania danych, które zajmuje znacznie więcej czasu – z naszych obliczeń nawet o 90% 📈
Wykonując ręcznie powtarzalną pracę łatwo coś pomieszać. Dzięki sprytnym systemom sprawdzania poprawności danych unikamy literówek, pomyłek, pominięć. Jeśli masz 5 opcji do wyboru to lepiej wybrać je z listy, zamiast wpisywać ręcznie, prawda? 🙂